Torsdag!

Hej allesammans, kom precis hem nu.

 idag har vart en kalasbra dag, verkligen. Bortsett från det dåliga vädret. Började ju som sagt blåsa storm och regna.. sjukt jobbigt aja skit samma.. kan bertätta lite om dagen kom till skolan och då vi hade estetiskt verksamhet i 2 timmar och jag & matilda skulle börja måla på våran vägg (och nej jag går inte måleri)
vi skulle juh först göra en tårta eftersom vi går på hotell & resturang men vi gjorde en brandman ist men bar överkropp och magrutor ;), nu ska vi bara måla den osv sen så är det som en pratbubbla vid hans mun där de står, JAG ÄR DIN BRANDMAN OCH JAG SLÄCKER DIN ELD MED MIN SLANG...
sen hade vu två timmars rast (då jag madde,matilda & marcus somnade)
sen hade vi serverng sen slutade vi men nu ska jag tvätta av mej sminket och gotta ner mej i sängen, sätta på teven kanske och kolla läget. hörs snart kisses!



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha okej :p

2010-10-07 @ 17:59:32
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0