HATERS

H.A.T.E.R.S

H
aving Anger Towards Everyone Reaching Success

Hm, detta med haters. Ni som bloggar lär väl märka av det varje dag... Jag märker av det mer och mer, ju större min blogg blir. Det är folk som säger "Åh jag hatar den där sofie" Sen frågar man, Varför? Öhm... Hon är ful? Hon har en ful blogg? Jag hatar hennes blogg!!! Så låter det oftast, antingen när jag frågar rakt ut själv varför någon går runt och säger att den "hatar" mig, eller om någon annan frågar.

Jag kommer ihåg i början när min blogg började stiga i besökare, kunde jag plötsligt få en kommentar "DU ÄR SÅ FUL!" Va, vad tråkigt tänkte jag... Sen kom det fler och fler såna... Och alla var anonyma... Och vet ni? Jag tog åt mig, jättemycket i början. Nu, är det som luft för mig. Jag kan nästan bli glad varje gång någon försöker trycka ner mig, för det betyder bara att jag är så jävla mycke högre upp än den personen. Och ingen ska få komma över mig genom att använda ord, eller slag... Folk har försökt, det har dom. Det har gjort ont. Både psykiskt och fysiskt... Men det är sånt man får ta i bloggvärlden !

 Jag vill bara att mina fina bloggläsare där ute inte ska råka ut för samma saker som jag gjort... Bara för att folk "hatar" er... Läs min text här över, och nästa gång något sånthär händer dig är det bara att tänka på det
Haters are only making you famous, remember that!!!




Kommentarer
Postat av: johanna

hej, allt bra? :)

2011-06-19 @ 14:34:37
URL: http://jaxel.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch. Sådanna människor är bara avundsjuka. Har antagligen inga liv på att tracka ner folk sådär. Ta inte åt dig, du är fin!

SV; Vad bra :)

2011-06-19 @ 15:41:30
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: J'

sv;

händer ida? :D

2011-06-19 @ 15:50:27
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0