ANGÅNDE HUR MAN GÖR GELENAGLAR.

 
 
Okej jag har sett att jag har fått lite kommentarer angående mina gelenaglar som jag gjorde häromdagen med (blå tippar):D och ni undrar hur man gör eftersom jag gör hos en som heter leila och som är grym hittade jag inte riktigt en bra film men det tar två timmar hos henne och inte alls som den filmen jag hittade ska försöka förklara så gott jag kan,, :Dman börjar med att fila nageln, tar en stöd nagel, filar sen tar man på gele och in i en uv lampa där de får stelna man får välja mellan massa olika färger ni har ju sett mina har haft allt från svart till blåa tippar sen tar man på gele igen in i lampan sen fila och in igen svårt att förklara men finns massa olika klipp på youtube men hittade denna video där det ni kan se ett enklare sett på hur man gör gelenaglar med franskatipar som är väldigt enkelt och tar en timme max :Dmen så gör man inte dom jag kommer att göra mig ställ gärna ffrågor om de är nått ni undrar
 
LOVE

Kommentarer
Postat av: Nelly

åh va kul att se:)
skulle va kul att pröva:)
kram

2012-11-14 @ 20:24:28
URL: http://nellystigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0