..


  • Killar som inte kan ta ett nej
    . Okej, ni addar min msn, vi snackar och ni är sjukt tända på mej. Ni säger "Åh sötnos, snygging, babe" ja allt. Ni ber om en bild(naken) eller om jag vill komma över för att kolla film (knulla) jag säger nej och helt PLÖTSLIGT är jag en hora. Hmm, killar nu måste börja tänka logiskt..det är väl horigare att bara ta någon random och åka och knulla, eller skicka nakenbild till vem som helst. Fetdiss, menmen bara desperata killar. PUSS PÅ ER.

  • Alla hjärtansdag. Visst okej FINE om man har kille, men jag är singel. Alla hjärtansdag för mej är som att ta en stor kniv ock skära i hjärtat, att se alla andra lyckliga och att själv vara ensam, tvingas se alla töntiga program på TV, få alla dom där dumma smsen, den där dumma chokladen. Nej fy, alla hjärtansdag är bara en annan amerikaniserad dag som vi nästan är tvingade att fira. Fetdiss

 

  • MOBILEN.. ja vad ska man säga just nu måste jag dissa min mobil.. hatar verkligen den detta är liksom andra gången den går sönder och det är samma fel nu med att skärmen är sönder.. jag hoppas verkligen att expert har snygga lånemobiler.. elr att dom säger att do betalar halva priset på min nya toutch mobil som jag ska få blir galen varnar alla so tänke köpa T700 köp den inte den suger och ni kommer ånga er stort.. kan skriva hur långt som helst vad de finns för fel på mobile,, om ni undrar nått om den skriiv en KOMMENTAR  SÅ SVARAR JAG
         

  • Kommentarer
    Postat av: saraaaaa

    Håller fullt med dig om det där med killar....!



    Skulle vara väldigt intressant om du skrev vilka bloggar du läser? :)snälla!



    PUSS ÄLSKAR DIN BLOGG !

    2010-08-05 @ 17:13:42

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0