DAGENS TIPS!

jag läste häromdagen i en tidning att citron och socker skulle vara jätte bra för huden och speciellt för dom som har problem med acne. så jag var helt enkelt tvungen att testa om det verkligen funkade. och det gjorde det, man fick helt babylen hud vilket är super bra! så det är verkligen något jag tycker att ni ska testa.

 

du behöver:

- en citron

- strösocker

- en burk/glas att blanda i

- en kniv

- en sked

 

börja med att pressa ut citron saften i ett glas och tillsätt sedan lite strösocker så att blandningen blir rätt så tjock och krämig. fukta ansiktet innan du applicerar blandningen. och ta sedan lite av blandningen på fingertopparna och applicera i ansiktet med cirklande rörelser. som man gör med en peeling helt enkelt. och skölj sedan av ansiktet med ljummet vatten efter att blandningen legat på ansiktet i några minuter. och avsluta med att badda


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jodå, min morgon var bara bra :D och resten av dagen också, haha!



SJdå? :)

2011-07-06 @ 01:22:05
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: aww va mys =)

2011-07-06 @ 09:02:02
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0