Jag orkar seriöst inte mer!

Men jag försöker fan se fram emot min jävla dag, det brukar gå bra. Men nu är jag fan bara nere i skit igen.
Samlar mitt mod, och blablablbla. Hundra gånger om dagen, sen så är det meningen att man ska sova.
Jag kan inte somna.. Så när jag väl somnar, varför vaknar jag?
Jah vet inte vart jah ska börja, kanske varför du alltid är sur på allt jah gör eller att om jah inte vill något eller nte kan förklara så blir du sur du säger att jah ska ringa senare och jah gör det men då passar de inte diig,
och om jah inte kan en sak blir du skit arg och inte vill vara länge och skriver herregud! jah vet faan inte vad jah ska göra, det känns som om du plyar miig varför står det vickan älskling  på din pea ??
du kan faan aldrig snacka om saker du säger att du inte skulle bry diig om jah mår skit som jah kanske gör nu jah visar inte det för någon eftersom jah pallar inte att gråta i skolan men när jah kommer hem och så och bara tänker så kommer tårarna  vet faan inte längre vad jah ska tro, ska jah gå vidare lr vill du ha ett seriöst förhållande jah vet faan inte längre, jag hatar det här du kan faan tänka själv att du kanske sårar miig också, men nej juste du bryr diig inte, du säger att du tycker om miig men ska jah lita på deet ingen aning längre.......

Kommentarer
Postat av: ellli

va har hänt ?:O <33

2009-08-26 @ 20:28:12
Postat av: Sofie

Kan säga sen :O<3

2009-08-27 @ 15:58:06
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0