Torsdag!

idag är det torsdag vilket inebär just only one day left to Friday/lov whiiie =)  Skolan var faktiskt níce idaglite ovanligt? Hm, nej inte nu för tiden. Bara man ser allt positivt klarar man det mesta! whatevrer denna dag började med att jah inte hade någon aning om vad jah skulle hap å miig.., så fick panik tror jah kollade på kläder i en halv timme lr nått hjälp? men ajjja sen när jah hade vallllt så sminkade jah mig plattahåret och platta löshåret och så fixa håret sen åt jah frukost. hr Jätteont i huvudet och förkyld.. Men annars mår jag faktiskt bra och är glad haha! För ser så fram emot helgen.. Och sen så är det ju jullov! Redan planerat lite, eller ah =). och när jag gick från bussen när jag skulle hem så vart det typ snöstorm? kisses!


(bjuder på bilderna x)        
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0