en tisdag utan skola (!)

Godmorgon..? Kanske inte läga att säga det nu eftersom jag vakande typ nyss men Sov faktiskt ut idag eller vad man säger. ligger i min säng nu och lyssnar på lite musik..ska snart ner och äta frukost mums! Förlåt för en  superdåliga uppdateringen igår , men ibland hinner man inte med liksom. Det får ni stå ut med, jag brukar ju vara duktig på de Jag e ledsen att jag uppdaterar så "värsta sällan" som en läsare tycker, plus att blogg.se inte funkade för mig igår hm? whatever Hur mår ni? Själv är det jättebra vaknade för några minuter sen faktiskt. är fortfarande lite förkyld men det är bättre iaf :D, idag är det tisdag vilket innebär bara två dagakvar till jul.. tiden går verkligen superfort nu haha! men nu ska jag ner och ära frukost.. kisses!

(Jacket - Som om jag aldrig funnits)
 




Kommentarer
Postat av: JULIA - life is a maze.

jo lite stressigt har jag det allt, men jag har tid med bloggen och det är allt som räknas :)



haft en bra tisdag hittils?



kram <3

2009-12-22 @ 15:26:17
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: JULIA - life is a maze.

jora, den har varit ganska bra faktiskt :)

vad tycker du om min nya kategori jag ska skapa?



kram!

2009-12-22 @ 16:55:52
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0