...

Alltså... Ni som har långt hår. Känn er lyckliga, seriöst. Jag skulle göra vad som helst för att få ha långt naturligt hår,och slippa använda lösis även fast jag tycker det är helt okejs att använda löshår men endå tänk att ha naturligt långt hår =) har lite längre en till axlarna just nu =) men det kommer väl! Jaja, nu ska jag inte deppa sönder mig här. Ser det från den ljusa sidan, shit vad jag kommer uppskatta mitt hår när jag väl får långt! Hehe, ligger i min säng med datan nu - jätteskönt faktiskt.

(jag med löshår)                                                                                                                                                  
     





Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hello :) Jaa det är super kul. Känns rikitgt kul faktiskt.



Du är väl med och tävlar i min blogg?



Kramis

2009-12-19 @ 01:07:48
URL: http://HelloNicki.se
Postat av: Amanda

Svar: idag har jag fått frukost på sängen och ridit, vad har du själv gjort? :)

2009-12-19 @ 11:21:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0