.....

hej sötnosar! sitter på en helt annan data med värsta skärmen man blir typ snurrig:S whatevrer åt nyss julmat.. tycker faktiskt inte det är så gott men men ;)haft en bra julafton än så länge? Själv har jag det, men fick lite ont i huvet så jag la mig och vilade så jag är frisk tills ikväll! Det är då det gäller ju.. Julklapparna hehe ;)
men nu ska jag gå ner och vara lite social bloggen blir lite tråkig ikväll eftersom jag inte är hemma men kommer hem imorgon så då kommer det massa bilder och det och på vad jag har fått osv.. men vi hörs senare kisses!



Kommentarer
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

okey :)

vad kul, fick du mycket då? :D



kramar!

2009-12-24 @ 19:36:22
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0