två frågar två svar =)

fråga:hur får du så långa ögonfransar? vad har du för mascara ?

Svar:Hejj =), jag börjar med att använda en mascara som ät vit det finns så att ena sidan är vit och den andra är svart men jag använder bara den vita mascaran på den sen brukar jag ta colossal volym tror jag den heter =),
men det viktigast är inte vilken mascara man anvönder utan bara att deni nte är slur =) men om jag får välja så älskar jag colossal volym =)


Fråga:hur mycket kostar dove summer glow och hur lång tid tar det innan man blir brun ?

svar: Den kostar 60 kr tror jag inte helt säker, man ta ett par gånger för att det ska ge resultat, men när det väl gör det blir det grymt fint och inte fläckigt. =)

 

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: hihi okej det är skönt det med ;) när slutar ni skolan på fredag då?

2009-12-16 @ 21:48:06
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: alice

jag mår bra, men den gula är skitbra enligt mig! :) fungerar perfekt till mig faktiskt :)

2009-12-16 @ 22:35:25
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0