colossal volym!


en läsare undrar vad jag använder för mascara =)
Alltså, så här är det - iallafall för mig. Det spelar ingen roll vilken mascara man använder, bara den inte håller på att ta slut så det är pyttelite kvar. Men det jag menar är att, det beror på hur man sätter på det! Jag försöker få med varenda liten frans, sen tar jag faktiskt jättemånga lager, utan att det ska bli för klumpigt. Man ska helst låta det torka inann man sätter på nästa lager - men det brukar jag inte ha tålamod med och det funkar ändå!  Men om du verkligen vill veta så använder jag just nu, Colossal Volume, den är tjock och gul typ. Skitbra! jag brukar också använda fler än bara en men colossal volym är sjukt bra =)
jaja nu ska jag se på tv hoppad u blev nöjd =) kisses!







Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sweety!



Hoppas du får en riktigt fin fredag! Ska du hitta på något spec?



Kram

2009-11-27 @ 10:14:22
URL: http://hellonicki.se
Postat av: lisa

den mascaran är skit bra =)

2009-11-28 @ 22:51:39
Postat av: sofia

nice =)

2009-11-28 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0