this is life

blev inte så bra uppdatering idah , i know. men dagen är inte slut än liksom =) men nu har jah faktiskt ätit det blev potatisgratäng & oxfil...  Mmh delicious. och håller på att ladda in biilderna nu från i fredags whiiie, de är typ 100 biilder så alla kommer jah faktiskt inte ladda upp ;) men sen ska jah fiixa med videoinlägget som vi gjorde också så den kommer nog upp imorgon I think? ;)  Och jag gillar att statistiken höjs också, snart är jag tillbaka på 1000 unika igen =) .. Fast ska jag vara ärlig så är jag inte "statistikgalen", jag kollar kanske besökarna en gång var fjärde dag haha... Tänker inte på det! Whatever,iaf här får ni en bild jag tog i fredags lr beeah tog i fredags =) kisses

vi i rött (jah är inte med på bilden jah tar kortet (aa`)



 från vänster Gustav victor chrisoffer  ;)

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: haha festa lät nice. men inte pluggandet ;)

jag skall bara slappa & njuta, + lite plugg!

2009-11-07 @ 20:30:10
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: klaudia

vara med lind ;d

2009-11-07 @ 20:39:04
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0