Frdah whiiie!

Wohow, det är fredag sötnosar! Har ni planer för denna underbara dag?? Själv så  spenderade  jag en tid i skolan tror vi hade två lektioner lr nått ganska onödigt men men ;)sen skulle vi gå på bio igeen.. och kolla på the fighter tror jah de hette? hm den va ganska braa faktsikt lite lång tråkig om jah ska vara ärlig... men whatever ;) så vi skutade nästan en timme tidigare whiiie  då gick jah & några kompisar  ner på stan (norrtälje) jah va tvungen att köppa nytt smink min brundkräm va nästan slut (panik) men whatever..
 Idag gick jag upp 06.30 faktiskt... Men jag var tvungen iaf då rakade jag benen, noppade ögonbrynen och lite såntdära. Sen så sminkade jah miig och platta  löshåret  och platta mitt hår =) sen fixa håret och så sen var jag klar =) biilder kommer senare ikväll lr imorgon =) kisses!


Hitta två biilder (inte ny direkt klicka på bilderna om dom ska bli större)

 


Kommentarer
Postat av: Micke :)

Vad snygg man kan va(A)<3

2009-11-13 @ 19:58:34
Postat av: 'Celine

sv; Taack :) jadå dudå*?

2009-11-13 @ 23:48:56
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0