ohyeah ...

Hej bloggen! Today.. It's Thursday. Veckan går ju snabbt alltså, imorgon är det fredag! Har inte hunnit blogga idag, hm.. vill ni veta varför? Jo, först var jag ju i skolan. Det var sådär idag.. Var skittrött. plus att jag va tvungen att stannna kvar i skolan och göra omprov i biologi men de gick braa så hoppas på G nu =). sen gick mina älsklings jeansleggins söder :O men man ser inte de så mkt så kommer fortfarande att ha dom ;) men endå haha! Whatever idag Jag vaknade  runt halv sex... Hoppade direkt in i duschen och gjorde mig fräsch. Sen gick jag upp till mitt rum och klädde på mig, sminkade mig & fixade håret!  fastnar verkligen inte på bild idag... Men ni får stå ut med det haha! kisses!


 sorry sitter på mammas data så har typ inga biilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0