sunday!

 
Godmorgon bloggen! Hur mår ni? Själv är det jättebra, lite trött bara söndag indag känns väl sådär eftersom det är skola imorgon då suck..! men whatevrer ligger i min säng nu och lyssnar på lite musik..Jag vaknade för mer än en timme sen ska ner och äta strax tror jag =) Idag är det första advent. vilken innebär bara fyra veckor kvar till jul ;)Tiden går så jäkla fort... men  nu ska jag snart torka mitt hår.. För duschade för inte så länge sen. Vi hörs senare, kisses!


(biilden är lite söt endå )




Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ja jättesöt bild :) Jag ska ner till stan med mamma :) Vad önskar du dig i julklapp?

2009-11-29 @ 13:01:52
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: åh okej :) jag önskar mig mest pengar och en resväska :D jag vill åka på språkresa nästa år ;) Hur har din helg varit i helhet? :)

2009-11-29 @ 20:36:22
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: elina =)

kan inte du visa hur du ser ut utan löshår ? =)

fin blogg

2009-11-29 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0