The begin of tuesday was okay..

Allt bra med er idag? Själv är det grymt ;) Today.. It's Thursday. Veckan går ju snabbt alltså, imorgon är det fredag! Jag gick upp kvart i sex idag,  sdå platta jah håret plus löshåret som jah gör varje morgon men whatevrer , ah sen så började jag fixa mig..fixade miig faktiskt på 40 min coolt =), Iallafall, hemma nu från en lång skoldag! Eller lång och lång.. gick bara till 1 kändes som det.men vi hade iaf framtiddag idag alla 9or och dom från rådmasö sen någon skolla till, så vi fick typ en mapp när vi kom tll skolan och så sen skulle vi sammlas i aulan sen efter de sulle man gå på sina saker som hade valt jah  jessica bea & ullis  fick typ Pilot och polis sak sen en sak till men han/hon va tydligen sju så fick en halv timmes håltimme, sen efter de drog vi ner och åt på resturang va sjukt sugen på sallad så tog kycklingsallad sjukt gott! sen va de typ någon fiilm som man skulle kolla på sjukr tråkit men men whatever nu ska jah göra någonting annat kisses

Kommentarer
Postat av: f o t o b l i x t

hejj allt bra idag ? :)



1 , 2 eller 3 ? i mitt senaste inlägg x''))

2009-11-11 @ 15:36:02
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0