Yesterday...!

Hej mina söta bloggläsare! Längesen jag skrev, I know... Kan berätta vad jag gjorde igår eftersom jag inte bloggade då? Gick till skolan först som vanligt och som jah hann skriva hos jessica sen va de juh contiga cupen som vikollade. där uppe träffade vi madde och bea, så kollade vi på fotboll typ sen åkte vi hem runt 11 lr nått xD.
whatevver idah är det lördag vilken känns skit braa =) vaknade runt halv 10 då hoppa jag in i duschen och sen sminkade jag miig och fixade håret sen drog jag och elli och min familj och hennes till roden för det va öppenhus där om vad man ska välja efter 9an nu :O shiiit är helt snurrig men jag ska f*n välja hotell & resturang det verkar as naaice :O eget gymmm plus som ett mini badhus där man kan simma och allt skit kul juh =)..
två bilder ifrån gårdagen iaf mer kommer sen =) kisses!






(typ skit söööt (aa` )

Kommentarer
Postat av: elli

hotell o resturang (Y):D <3

2009-11-28 @ 15:50:47
Postat av: Amanda

Svar: ja det låter ju kul :D Vad ska du göra ikv?



Svara gärna på pest/kolera-frågor i mitt senaste inlägg och få en länkning om du har en minut över ;)

2009-11-28 @ 16:09:06
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0