påsklov!

Börjar min morgon som förut, men en kopp te

Visste ni att hela dagen slutar bra om man börjar sin morgon lugnt och bra? Så därför har jag precis gjort mig en latte och två mackor! Det var sjukt jäkla länge sen jag gjorde mig frukost på morgonen för jag har aldrig hunnit, men nu hann jag iaf! ska snart hoppa in i duschen  I think? =) aja  nu ska jah godkända några till kommentarer =)Ni skriver så gulliga kommentarer.. Tack, blir så glad!  Ja, nu är det påsklov  äntligen! Vad ska ni hitta på denna vecka? dåligt att påsklovet t bara är en vecka man hinner bara komma in i de sen är de skola igen "/ men men whatevter that's life...

Kommentarer
Postat av: Therése

vad jobbigt, men det blir nog bra mellan er förr eller senare :)

2010-04-02 @ 12:45:02
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0