TISDAG!

Men gud det är verkligen något fel på mig idag, fick sudda det jag skrivit precis i början av inlägget, vet ni vad jag skrev eller? "Godmorgon sötnosar!" Shit, jag är helt borta. Vad är det här? Varför har jag INGEN energi alls? Varför är jag så trött? Sova kan jag inte heller haha.. iaf kom precis hem skolan va chill idag slutade 10 övet 1 då drog vi tjejer ner på stan och köpte en present till jessi sen shoppade vi lite alla letade efter nått att på sig på volleyboll tuneringen man ska vara utklädd sen har vi spex foto den dan alla 9or har de typ ;) sen får man en katalog hem me bilder från alla andra skolor osv.. och jag ska vara **** ;) biilder kommer senare och en sak av de jag köpte är för tuneringen ;) så ni kan gissa ;) hörs senare kisses!


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: kul att du gissade iaf =)

hur är det?

2010-04-27 @ 16:26:34
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0