Fredag!

idag har det vart  jättestressigt typ en miljon saker att fixa men ja!! Har aldrig vart en höjdare på att planera så får hoppas på de bästa. kan juh berätta lite om dagen då.. kom till skolan runt 9 då drog jag och emme ner och böt om till kockkläder sen va de bara att fixa de sista jag och några till gjorde smörgåstårta så vi fixade den, sen vid 11 kom alla och åt..och vi gick runt och kollade på vad dom andra hade gjort sen vid ett så samlades alla ettor och gick igenom klasserna så allt är klart tilsl på måndag sen stanade B klassen kvar den som jag går i och vi skulle kolla på hur man bär tallrikar eftersom vi ska servera på fredag jag och matidla såg ut som ett frågetecken haha! sen drog jah kch matilda ner på stan och mötte jessi sen drog vi och fikade då kom några andra sen så köpte jag lite saker (bilder senare) nu ska jag fixa lite sen vid 8a kommer jessi hit och ska sova över och imorgon drar jag,jessi och matilda tills stockholm och shoppar as nice, hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: vad roligt! =) jag ska också träffa en vän ikv =)

Hade du kunnat tänka dig att gå i en skola med skoluniform? =)

2010-08-27 @ 17:01:12
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fejk,fejk

2010-08-27 @ 17:02:08
Postat av: amanda

älskar din blogg.. fortsätt så :)

2010-08-27 @ 17:02:48
Postat av: Anonym

söt :O

2010-08-27 @ 17:03:13
Postat av: amanda - vardag & foto

sv: toppen bra, men riktigt trött :(

själv då?

2010-08-27 @ 17:33:36
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: C E L I N E ♥

Äntligen fredag :D

2010-08-27 @ 18:23:28
URL: http://littleceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0