IGÅR ALLESAMMANS..

tänkte berätta om igår..
jag och elli tog moppen till eki,lollo klockan 3 för vi skulle fixa innan alla andra skulle komma klockan 6..
vi gjorde bål osv sen runt 6 kom alla då började vi dricka/grilla osv vi hade skit treevligt sen spelade vi kubb skit kul haha! sen drog några och badade i poole skit kallt :O, runt 10 halv 11 kom en till rasmus tror jag han hette och han hade med siig vattenpipa så jag,eki,elli,rasmus,malin,nico,calle, tror inte jag har glömt nån ?började röka de.. råka blåsa ut för fort en gång så hostade som fan..
sen vart de cp kallt så vi gick in och satt oss och snackade/skrattade som fan hhar typ ingen röst nej men xD
har säkert glömt massor att berätta men orkar inte skriva ;)
här kommer lite bilder mer snenare














Kommentarer
Postat av: michaela

sv; jarå! jobbat :) själv?

2010-08-07 @ 15:24:57
Postat av: Josefine

sv: Tack så mycket, det ska jag försöka göra :)

2010-08-07 @ 19:49:13
URL: http://jossesjukebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0