onsdag!

Hej cuties
Så börjar de flesta inläggen ju :(

kom hem nyss! sämst väder ute de regnar och de är kallt.. men ska berätta om dagen
gick upp klockan halv sju sen fixade jag mig på typ en timme med allt, sen vid 8a drog jag till skolan då samlades vi i våra grupper eftersom vi håller på med miljövecka, sen på eftermidagen skulle vi ta på oss kockkläderna och börja laga maten som vi ska visa på fredag -.- och så SMART som man är så skar jag mig självklart på fingret så de blödde fick panik men men..
och imorgon har vi någon föreläsning på morgonen sen ska vi jobba klart
längtar verkligen tills måndag då skolan börjar på allvar och man får va med sin klass.. 
haha det ska bli mer uppdateringar, i promise kisses
JUSTE tänkte visa bilder från min fjortis period sen haha!
(gamal bild)


Kommentarer
Postat av: Cissi

hej hej! :) allting är bra, sj? :)

2010-08-25 @ 16:35:44
URL: http://ceciliav.com
Postat av: OLIVIA

nice :)

2010-08-25 @ 16:58:53
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0