trött elr vad ?

  Godmorgon, hej, tja och godkväll. Vi drar allt på samma gång!

Inte hunnit uppdatera alls idag förräns nu. Har sovit tre timmar inatt haha!
ska berätta om gårdagen. klockan  1 på morgonen drog jag och elli till bussen och mötte upp sam och rikard dom va juh ganska fulla men de gick skit braa.. vi drog ner till stugan och snackade kollade film osv sam mådde inte så super bra om man säger så haha så han somna först av alla och vaknade till då och då sen skulle vi andra försöka sova klockan  3? men jag va den enda som va skit pigg seriöst så jag occh elli höll alla vakna och vi skratta åt allt seriöst haha.. till slut somnade vi och vaknade 9 imorse då va alla hungriga haha så vi gick in och åt frukost sen droog vi ner till stugan och sackade om vad som hände under natten osv dom berättade vad dom hade vart med dom haha.. sen kollade vi på I TAKET LYSER STJÄRNORNA vet inte hur måga gånger dom spolade tillbaka till en sak som dom tyckte va roligt haha! sen nyss typ följde vi med dom till bussen vi ska nog dra till dom snart också och sova/fest med dom as niice ;) nu ska jag ner och äta (A) cp hungrig hörs snart! har säkert glömt massor men men




Kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

sv: jodå allt är toppen ! :D själv? :)

2010-08-10 @ 20:19:15
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0