Lördagmorgon...

Godmorgon alla! Vaknade inte nu, vaknade rätt tidigt faktiskt.


kan berätta lite om igår:
direkt efterskolan tog jag stockholms bussen till stockholm och de brukar ta 45 min men igår tog de över 1 timma för vi hamnade bakom en plogbil-.- iaf när jag kom till stockholm mötte jag upp sofia och vi tog tåget till T-centralen där vi träffade sebastian & hans kompis christoffer tror jag han hette haha. och jag köpte en julklapp till min mamma sen lite smink till mig (bilder senare) sen klockan halv 7 började jag dra mig mot bussen till norrtälje och där ifrån sulle jag möta upp matilda & johanna men missa den bussen till svanberga där vi skulle festa så fick ta 8a bussen då jag fick sällskap med elin sen kom vi iaf till svaneberga där vi festade sen skulle vi ta halv 12 bussen mot norrtälje så jag johanna och matilda elin och sen några killar stod där prick halv och den kom aldrig och min sista buss skulle gå 00:00 hem men den missade jag juh självklart så jag och matilda satt på stationen i över 1 timme igår haha.. för hennes buss gick då med.. kom iaf vinglades hem klockan 2 någon gång..
aja de va min fredag iallafall hur va eran?


jag & elli på grönan 09?


Kommentarer
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) samma här!

2010-12-04 @ 12:55:31
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0