FREDAG!

jag är så jäkla taggad nför imorgon så jah  sitter och  hoppar  upp och ner hela tiden imorgon är det då FEST
är sjukt taggad höhö plus att sportlover börjar idah också de kan inte bli bättre iaf FREDAG IDAG, whiie.. seriöst har längtat efter det hela veckan idah gick jag upp klockan sex då sminkade jag miig sen va de bara löshåret kvar.. efter skolan gick jag jessi och fika sen kom ronjja,elin och bea sen efter de gick vi och köpte smink och smycken tills imorgon bilder kommer senare på vad jag har köpt :D

Update you later, kisses



Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: vad kul :D hoppas ni får riktigt roligt :D

2010-02-26 @ 17:44:21
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0