get down

Onsdag..onsdagonsdagonsdag mina kära läsare! Jag tror ni själva kan inse vad det betyder? Hello, just 2 days until friday!!! idag Jag vaknade lite segt idag, somnade om och sånt. Men sen så kollade jag min mobil och då studsade jag upp ur sängen haha.Aja, kom hem från skolan precis, haha... skola gick faktiskt ganska fort idag.. och på sisata lektionen hade vi musik då satt nästan alla killar och filma oss tjejer och vi gjorde olika miner sjöng skit fult osv.. och så satt vi med  papprerna famrför ansiktet eftersom vi inte ville vara med jätte kul höhö ;) nej men de va ganska kul faktiskt xD hm annars har de inte hänt  så mkt i skolan idag faktiskt men nu ska jag göra något annaat så

Update you later, kisses



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ::D

2010-02-17 @ 17:32:37
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0