Hur sminkar jag mig?

                        
Dream matte mousse nr 030 Tar med en foundationpensel/svamp  jag köpt på kicks, i hela ansiktet. 

                     
Solpuder från h&m, helt klart det bästa enligt mig som jag har haft . kostar bara 59:- ! Det tar jag också i hela ansiktet, men mest på kinderna. 



   
Sen efter det tar jag en vit mascara som gör att ögonfransarna blir längre   som jag inte har bild på.. sen använder jag en grön smal maskara för att fransarna ska dela sig och bli finare ;)

sen tar jag några lager colo ssal volum.. mascara, kostar 159 tror jag. den ger jättelånga ögonfransar!

Sen är jag klar!

hoppas ni blev  nöjda :D

Kommentarer
Postat av: tobbe

wiie sofie kan du sminka mig med (A) mohaha vill ju bli lika snygg som dig (A) men det lär ju bli svårt <33 haha din blogg äger kisses ;D <3

2010-02-12 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0