Just for you!

Tja bloggen! Inte bloggat på två veckor  nästan, whuuut? Idag vaknade jag av mig själv 08:00...  hade sovmorgn vi började 10:00 idag :D,Stört tidigt? Gick upp tio minuter senare, sen duschade jag i en halvtimme =) Gissa om jag är fräsch alltså, luktar victoria secret över hela kroppen! Tvättade håret också, och då blir det alltid cepe.. Ser ut som en blöt hund idag! Haha, men mitt hår brukar alltid vara stort ju, men jag kan inte få det så nu! Aja whatever... hade iaf mina nya kläder idag som jah köpte i helgen har ingen bild på dom så de kommer senare :D, ska svara på frågestunden lite senare också =), har fortfarande inge internett hos pappa "/ men är hos mamma nu iaf ska till pappa imorgon igen.. men bredbandet ska komma i veckan dom ska skicka de med express post.. klarar mig inte utan inernett.. men har iaf inte glömt bort er om ni tror de xD men nu ska jag ner och äta så vi hörs senare kisses!


(inge lösis på bilden och somnade med en inbakad fläta ;) )


Kommentarer
Postat av: sara

fint håret vart =) ser ut som om du har lockat med en locktång

2010-02-02 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0