Svar på frågestunden...

fråga:använder du löshår? vilken är din favorit låt? vilken är din favorit film?
har du kille?
Svar: jag använder löshår ja, oj har många =). nej jag har ingen kille just nu



fråga: plattar du ditt hår? hur ofta färgar du håret? brukar du shoppa ofta?
vrf är du så söt?
svar: jag plattar håret, inte så ofta, ja jag brukar shoppa, jadu..


fråga: röker du?
svar:jag röker inte


svar:är du oskuld? har du kille?  har du strulat? vart köper du kläder? vilken bh storlek har du? har du löshår?
varför är du så söt?  hur lång är du?  vilken storlek i fötterna har du?
svar: ja, svar finna högre upp, ja de har jag, gina tricot H&M bikbok osv, 75b-70a, svar finns högre upp, jag är 1.64 tror jag, st 37



fråga:vrf bloggar du ? :D
svar:jadu tycker de är kul att blogga och skriva om mitt liv kompisar osv

fråga:är du kittlig? :)
svar:lite


Fråga:ditt längsta förhållande?
svar:1 år

fråga:Röker du ?
svar: svar finns högre upp


fråga:ärru bäst ;D
Svar: klart ;)

fråga:Är du oskuld?
svar: svar finns högre upp

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf svarade du inte på alla frågor?

2010-02-02 @ 19:35:31
Postat av: amanda

svar: jadå det är fint, med dig då? :)

2010-02-02 @ 20:16:21
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0