that's nice

Goodmorning! Sovit gott? Jag har det, var sååå trött så jag verkligen däckade i sängen igår efter att jag hade kommit hem, usch så trött var jag iaf igår så mötte jag först julia på stationen sen började vi gå mot resturangen där vi skulle möta upp alla andra =), vissa kunde inte komma och vissa är så dåliga att inte ens kunna höra av siig och ringa... men iaf jag ronjja julia åt iaf på ett glas efter de mötte vi upp jessi sen kom bea då började vi gå mot bion  i snöstormen  Usch vad jag hatar snön!  sen när vi satt på bion så va det någon sur tant framför som gnällde hela tiden på oss..? vadå man måste juh få skratta elr ? whatevrer hon glodde som faan på sos efter bion.. efter bion så gick vi mot buss stationen där julias mamma skulle hämta oss de va verkligen snöstorm man såg ingeting i bilen sjukt läskigt men Med andra ord, en lyckad kväll! nu ska jag iaf ner och äta frukost.. här kommer två bilder från igår iaf :D juste vi åt världens godaste efterrätt vi delade på en de va typ vit block chocklad och i den låg de jordgubbar bannaner osv som dom hade haft i ungen så chockladen smälte sen till va de glass och två jordgubbshalvor sjukt gott...


Update you later, kisses


( efterrätten... mer bilder kommer senare )







Kommentarer
Postat av: amanda =)

när ska du göra ett videoinlägg ? =)

2010-02-21 @ 13:52:55
Postat av: hampus

din blogg är bäst :D

2010-02-21 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0