Oooooooooooooh

Hej bloggen! Längesen jag skrev, I know... lr aa igår men iaf Men pappas  data gick sönder lr en sladd satt inte i ordentligt haha! men de kunbde liksom inte jag veta (aa`-  Menmen that's life.. har precis laddat in alla bilder så dom kommer upp på bloggen om typ 30 min lr nått.. whatever Hur mår ni idag? Själv är det bra. Jag vaknade kvart över sex idag, då rakade jag benen, noppade ögonbrynen och lite såntdära. Sen bara sminket och löshåret på sen var jag klar =)  vart klar på 45 min idah med sminket och håret coolt (Y)
! Är skittrött idag, vet inte varför, men jag ska klarade mig igenom skolan! hade natonella idag också i svenska man skulle skriva en uppsats sjukt jobbigt skrev i nästan 3 timmar... men hade vindruvor burn och macka med miig haha.. men nu ska jag kolla på one tree hill höhö ;) här kommer en bild som jag tog för några minuter sen :D kisses! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

japppp

2010-02-11 @ 19:18:21
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0