I want you too

Tja bloggen! idag är det torsdag vilket inebär just only one day left to Friday whiiie =)  Skolan var faktiskt níce idaglite ovanligt? Hm, nej inte nu för tiden. Bara man ser allt positivt klarar man det mesta! whatevrer idag hade vi isvett så vi började kl 9 så gick faktiskt upp halv 8a.. vi skulle först ut på isen och lyssna på några som visade massa saker vad man skulle göra om man ramla igenom isen... kände inte mina fötter efter ha stått på isen sen efter de gick vi tillbaka till skolan då hade vi typ håltimme i 2 timmar sen skulle vi göra hjärt lungräddning elr vad de heter de äckligaste jag har gjort iaf elr kysste aldrig dockan elr (mini anne ) som den kallas euuuw..  min dag typ ;)


Update you later, kisses



Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vilket fint hår :O

2010-02-25 @ 18:03:52
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg =)

2010-02-25 @ 18:04:29
Postat av: tobbe

men dockan vart ju jag och så kysste du inte dockan (mig) det ska jag komma ihåg hhahah ;D hahah sofie är sötast:D <33

2010-02-25 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0