woho

Blogg.se har strulat som f*n hela kvällen! igår så  Kan tyvärr inte be om ursäkt för dålig uppdatering då eftersom att det inte har varit mitt fel! Hehe. Men jag har iallfall bara suttit hemma och försökt att logga in på bloggen, men nu funkar det äntligen! Har inte kunnat spara inlägg eller ladda upp bilder, men nu funkar det (Hoppas jag?)
iaf Idag är det måndag, det betyder en heel ny vecka.. Men vad kan man göra liksom? Det är bara se det positivt så går det säkert bra - bara 5 dagar kvar till helgen, wihow..!!Visst tänker jag smart ;) ? Yes I know idag gick jag upp halv 7 va sjukr trött och fixade miig på typ 30 min coolt vi hade idrott första timmen och eftersom vi ska dansa på kulturveckan så övade vi på de kom på nya danssteg osv... kommer bli grymt coolt killarna i våran klass ska också dansa ;) vi ska ha en seriös dans och sen får vi se vad vi ska göra :) men vi ska typ ha viking line reklamen med höhö ;) berättar mer senare om de ;D men nu blir de att kolla på one tree hill 

                                                            
                                       Update you later, kisses

(svart vit bild)
 

Kommentarer
Postat av: sara

vart fixar du dina bilder ?

2010-02-22 @ 18:58:33
Postat av: anna

fin blogg =)

2010-02-22 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0