....

Nu ska jag dra till pappa.. tror jag har ned mig hela garderobbe haha.. nej men nästan hoppas jag inteh ar glömt nått men whatever skulle säga att pappa får sitt inernett där hemma i veckan"/ men jag kommer kunna blogga endå hos kompisar och så sen ska vi köpa till min bärbara  comviqs surf sak? att man får välja en dag lr en  vecka osv xD så kommer kunna blogga men kanske inte lika mycket men har inte glömt bort er om jag inte skriver någon dag (aa` men vi hörs lite senare iaf ;) kisses!




Kommentarer
Postat av: elina

när ska du göra videoinäll ?=)

kan inte du ha frågestund snart :D

2010-01-06 @ 14:49:54
Postat av: k´s

hej, fin blogg:)

jag undrar om du vet hur man fixar bloggdesign?

om du vet kan du visa/säga hur man gör?

skriv gärna tbaka // K

2010-01-06 @ 17:05:11
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: idag ska jag bara ta det lugnt så att jag blir helt frisk nu, vad ska du själv göra? :)

2010-01-07 @ 11:51:59
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0