Shjukling? NähäDu!

Ush, under bara en natt har jag lyckats bli sjuk!! Det kanske inte är dunderförkylningen men jag känner att den är på g..Ush Fy och Blä! har inte haft något internett idah så har inte kunnat blogga... så fick be tobbe skriva inlägget innan :D taack tobbe du är bäst =). men iaf idag vaknade jag runt 11 då gick jag över till elli och mata deras katter och kanin sen släppte jag ut dom (är katt vakt). sen igår  sov sofia över också hon åkte hem nyss =). men nu ska jag fortsätta packa ska till pappa imorgon =), USCH  vad mkt saker man måste ha med siig har packat snart hela garderobben? för mkt lr :O?sen måste jag komma ihåg allt annat smink plattång mm xD; men men  whatever men vi hörs lite senare om inte internett dampar igen men hoppas inte de kisses!

(kkV-drömlivet)


(älskar mitt hår på billden... utan löshår och allt shiit vad långt hår jag har fått:O, mitt hår är inte så ljus i verkligehet de är bilden som gör så :S)

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar din blogg :D, kan inte du göra en video där du sminkar dig =)

2010-01-05 @ 19:26:01
Postat av: sara

kan inte du göra videoinlägg? :D :D <333

2010-01-05 @ 22:24:53
Postat av: soofie

Sv: till sara =), klart jag kan =), ska börja med det nu när jag har ny kamera och webbkamera osv så håll ut de kommer =)

2010-01-05 @ 23:59:15
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Hello sötis!



Vad härligt att du haft en bra nyårsafton. Vad hittade du på?



KRam!

2010-01-06 @ 01:29:05
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0