That's right

Im baack bitches! Längesen jag skrev, I know... men har juh inte haft något internett.. har fottfarandei nge inernett hos pappa för dom hade tydligen tappat bort sladdan... suck! kommer på måndag lr tisdag nu YEES.  saknat bloggen faktiskt =). men whatever är hos mamma nu Kan berätta vad jag gjorde igår eftersom jag inte bloggat och så?.. i veckan har jag vart i skolan lr aa bara i måndags vart magsjuk usch... men sen har jag shoppat bilder kommer nedanför... de är typ de jag har gjort ;) tänkte börja videoblogga en gång i veckan nu också när inernett hos pappa  också =), så nu kommer bloggen bli som vanligt igen.. plus att jag har massa nya bilder osv ;) har inte hunnit ladda in dom än men allt kommmer i veckan :D,men vi hörs lite senare=), kisses!

Kavaj,armband,mascara,brunkram,underkläder,svart/vitt linne, jeansleggings,
nätlinne (stavning,kanske hr glömt nått men xD


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken snygg kavaj! :)

svar: okej det förstår jag, kul att du är tillbaka nu igen iaf :9

2010-01-23 @ 15:10:05
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0