yeah, that's right?

 Godmorgon mina fina läsare! Allt bra med er idag? Själv är det grymt ;) Aja, jag vaknade för lite mer än en halvtimme sen,. Ligger i min säng och äter frukost och så kollar på Tv :)ska snart hoppa in i duschen är fortfarande ganska trött men, ska iaf godkända alla kommentarer jah inte hann godkända igår,Ni skriver så gulliga kommentarer.. Tack, blir så glad! Jag somnade rätt sent igår efter mycket smsande, och jag somnade i mjukisbyxor, tshirt, och under 2 täcken? plus en filt (stavning)(4 kuddar också..) Haha, men det var så sjukt kallt! Men jag fryser typ hela tiden ändå så ja. har fortfatande inge internett hos pappa men dom skulle skicka de med express post höhö.. så de kommer på måndag-tisdag men på måndag(imorgon) ska jag till mamma så kommer blogga då =) plus att jag kommer blogga idag ;) är hos mamma nu (om ni undrar vrf jah bloggar) så vi hörs lite senare =)kisses!


(typ inge smink på bilden)
 

Kommentarer
Postat av: lina

älskar din blogg =). skönt att du kommer tillbaka nu/snart :D, kan du inte ha frågestund då ?

2010-01-24 @ 14:51:56
Postat av: matilda

kan inte du ha frågestund snart =)

2010-01-24 @ 14:53:37
Postat av: Anonym

ja frågestund :D

2010-01-24 @ 14:56:25
Postat av: soofie

Sv:jag tänkte ha frågestud imorgon faktiskt ;)

2010-01-24 @ 15:28:32
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0