Godmorgon på er!

Godmorgon alla gullungar! eller ska jag säga Godeftermiddag? Det blir bra!
Jag vet, dålig uppdatering.. Världen gick nästan under va? Men ingen fara, IM BACK!  Har ni sovit gott? själv så har jag sovit lite si sådär.. Igen! Kunde inte somna, så jag gick upp och gjorde en kopp te  mitt i natten, kollade på film och lite annat. Min kropp var helt enkelt inte trött.. jaja nu äe jag aken iaf ;) vädret är inte toppen idag dock jag som va taggad på att sola.. jaja nu ska jag ner och göra mig en kopp te och vakna kisses!

bjjuder på en bild på mitt hår har sovit med en inbakadfläta ;)

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; jo det är toppen! själv? :)

2010-07-01 @ 13:38:35
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: nathalie o ebba

vi ska byta bloggnamn på bloggen, har du nått förslag ? :) den som kommer på vårat bloggnamn kommer bli länkad :D<3

2010-07-01 @ 14:33:42
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0