fixat naglarna

hej sötnosar! Solen skren och jag vaknade ganske glad, förutom att jag hade ont i halsen. Sen sätter jag på min mobil och då ser jag att jag har fått 10 sms haha oups .. iaf idag i skolan gjorde vi ingeting jag jessi,ullis gjorde en skylt till bilen vi ska åka med till balen vi skrev BAL 2010 9F är lugna ;) sen efter skolan vid halv 5 skulle jag fixa naglarna hos lelia som min mamma går hos skit duktig ung tjej glad trevlig :) det tog lite mer en 2 timmar bild kommer senare  men nu ska jag äta hörs efter kisses!



Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: aha okej :/ vf måste du gå på sommarskola då? :/

2010-06-04 @ 20:33:46
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0