Dagens inköp!

Im baack bitches! nu är jah hemma har haft en toppen dah och har hittat sjukt mycket... och sen på lördag ska jag köpa en mouli tröja också perfekt! efter täby drog jag hem till mamam en snabbis och åt middag sen när jag skulle gå så halka jag på trappan och stuka foten och så har juh sjukt ont i benett aja whatever ni kanske inte bryr er ;) har haft en toppen dag iaf..


Update you later, kisses



nya glansleggins,hög kjol,örhängen,linne,underkläder, kanske har glömt nått menmen!


smoothie sjukt god....

min mobil till höger och ellis till vänster och elli pekar på min för hon ska
köpa sån om ni undrar haha.



Kommentarer
Postat av: tobbe

men detta se rju bra ut ju :D sofie <333

2010-03-03 @ 19:57:19
Postat av: soofie

haha visst gör de ;)<33

2010-03-03 @ 20:44:29
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: elli

vill ha mobilen NU! :D <3

2010-03-03 @ 21:02:11
Postat av: soofie

Hahaha xD <3

2010-03-03 @ 22:48:49
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0