Good day, lucky life

Idag vaknade jag av mig själv 05:40... Stört tidigt? Gick upp tio minuter senare, sen duschade jag i en halvtimme =) Gissa om jag är fräsch alltså, luktar victoria secret över hela kroppen! Tvättade håret också, och då blir det alltid cepe.. Ser ut som en blöt hund idag! Haha, men mitt hår brukar alltid vara stort ju, men jag kan inte få det så nu! Aja whatever.gjorde klart en lapptäcke elr vad de är på slöjden som man måste göra i 9an ni får se senare ;) fick veta att jag har HK prov imorgon så måste nog börja plugga och jag hade själv klart papprena hos pappa så fick gå dit efter skolan sen ta bussen till mamma eftersom de är mamma vecka höhö ;) men nu ska jag plugga kisses!

                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg :D

2010-03-10 @ 19:01:58
Postat av: hanna

kan inte du visa hur långt hår du har utan lösis ? :)

2010-03-10 @ 19:02:44
Postat av: linnea

bor inte dina föräldrar tsm längre? ;o vart bor du hos din pappa? :)

2010-03-10 @ 20:31:07
URL: http://liinneawincrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0