Oooooooooooooh

 Idag är det måndag, det betyder en heel ny vecka.. Men vad kan man göra liksom? Det är bara se det positivt så går det säkert bra - bara 5 dagar kvar till helgen, wihow..! Iallafall idag fixade jag faktiskt mig på en halvtimme?  kom hem från skolan nyss fick sluta en timme tidigare.. Härligt! Nu har jag precis kommit hem och har tagit av mig löshåret precis.. Alltid lika skönt! Jag gör det varje dag jag kommer hem haha.ska iallafall snart få en ljusrosa bloggmobil =) Haha, den är som en liten data, med tangentbord och så. Då jävlar blir det inlägg alltså! men skriver lite senare ;) kisses!
(biild på håret bättre kommer senare klaga in men ville inte fasta på bild idah så därför är den suddig vid ansiktet ;))

                  

Kommentarer
Postat av: fjortis

Guud vad söt du är :O

2010-03-22 @ 14:57:35
Postat av: johan =)

shiit vad söt :O

2010-03-22 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0