random saker som är kul att läsa?

whiiie på lördag elr söndag ska jag färga håret äntligen ska bli mörkare ska färga löshåret också nån som har gjort de kan väl skriva och säga om de blev bra för er att färga löshåret ?Whatever, fett ballt jag kollade statistiken för en stund sen, klockan var 17.45 och jad hade 717 besökare.. Ligger i min säng just nu och pluggar haha, Vill ni veta en till rolig sak?... idag å¨idrotten så skulle vi springa evighetstafett (stavninng ni vet när man är i två lag och så ska man springa runt fyra koner  och ta den andra? vi skulle ha en klubba i v'nster handen med en boll i och när de va min tur tänkte jag på något helt annat så jag springer rakt in i väggen och bara fortsätter attt springa skit konstigt men började faktaikt blöda på tån "/ men men handlar väl om att bjuda på siig själv ;)..  

                                  (typ som de här löshåret fast lite mörkare)


                                    

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha då är vi två :D fast hellre so än matte ;)

2010-03-18 @ 18:24:52
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

Kul att färga håret =)

svar: Hmm i helgen.. Ska träna och kankse med en hund också, dudå? =)

2010-03-18 @ 18:56:22
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0