random saker som är kul att läsa?

Tja bloggen! Ligger i min säng just nu och pluggar lite och duscha Juste vill ni veta en sak.. ? tror inte jag har sagt detta men i måndags typ skulle jah platta håret och så tar jag med tumme inne i plattången ni vet där de är som varmast och håller kvar dör i några sekunder så nu har jag värsta blåsan och idag i skolan så råkade jag ta sönder den så man ser typ in :O, de är typ rött/rosa och jag hatar sånt jag kan få värsta rysaningarna osv sen ska man tydligen inte ha bblåster på heller så vet inte hur jag ska klara detta :S men men..
måste säga en sak älskar verkligen mitt hår nu tänk vad typ färga håret kan göra ? haha ;) men ska kolla kläder tills imorgon nu hörs senare kisses!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0