random saker som är kul att läsa?

Im baack bitches snacka om att de va kul att bowla de va typ disco elr nått för de lös massa olika färger på banan och sjukt braa musik osv.. den va verkligen skit kul iaf så har jag jätte ont i mina fingrar lär ha ont i dom imorgon. vet att ni vill veta vem som vann och de va faktiskt jag :D har typ bowlat en gång och så vinner jag coolt.. visste ni att man ska ställa om klockan inatt ? så nu är klockan typ 20 i 2 liksom hm knäppt men men nu ska jag iaf tvätta bort sminket sen ta på mig en stor tröja och lägga miig i sängen och sms/snacka i tele så bloggar lite senare kisses!


                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din hårfärg=)

2010-03-28 @ 12:51:10
Postat av: Anonym

fiin bild

2010-03-28 @ 12:51:54
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp dagens låt?=)

2010-03-28 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0