random saker som är kul att läsa?

Hej bloggen!  Juste vill ni veta en sak? Jag har typ haft sönder min kamera IGEN, det är andra gången jag har sönder den här och det är den tredje kameran jag har sönder haha... Nej men den är inte sönder men jag har lyckats stoppa in (höh lyckas alltid) minneskortet typ emellan batteriet och något? Och får inte ut det. Så åt helvette med den, ! 
KOLLA MITT HÅR! Det har växt, whie! Det är inte långt alls men för mig är det här... Värt så sjukt mycket alltså. Nej men seriöst den dagen jag får så långt hår att jag kan sluta med den där hårförlängningen kommer jag seriöst gråta av lycka... 
                        

Kommentarer
Postat av: sara

var jag bor :)

2010-03-16 @ 21:27:00
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: sara

okej :) tacvk för din fråga :D du kan läsa alla frågor samt svar efter 00:00 inatt eller imorgon :)

2010-03-16 @ 21:42:44
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0