shiiit, beautiful?

 .Vaknade för en stund sen, har bara legat och smsat lite Jag ligger i sängen och lyssnar lite på musik som vanligt, ska snart gå jag ner och duschar. Tvättar håret med mitt smultronbalsam för det luktar sjukt gott. . Sen går jag upp till mitt rum igen, fönar håret & plattar det. ( Har på musik samtidigt ) Sminkar mig skitfint men inte för mycket, bara fräscht liksom. Väljer kläder, ska ta de bästa. Sen bloggar jag & lägger ut outfiten. Lyssnar på lite musik. Fixar mig.. typ hur jag fixade miig på en morgon som en läsare undra;).. idag ska jag åka till täby med mamiiiiie vi ska köpa hårfärg och shoppa.. men ska neer och äta frukost nu så upptaterar efter de =) kisses!


                 

Kommentarer
Postat av: Olasolveig

good job please keep on the good work

2011-03-31 @ 12:13:54
URL: http://olasolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0