my outfit

Jag har sminkat klart mig och fixat iordning mig lite snabbt iaf, så nu är allt klart! Känner mig superfräsh och snygg, så jag tror nog att blickarna kommer fångas lite på migm som vanligt dåra! nu ska jag ner på stan och möta jessi sen ska vi dra och fika/lunch höhö 
Jag försöker hinna ladda upp en bild på dagens outfit iaf lite snabbt så, hope you like it! Det tog ju lite tid att välja kläder, men jag hittade något till slut! Lovely!Men nu ska jag inte snacka bort mig, men försöker hinna ladda upp en dagens outfit iaf lite snabbt!


Update you later, kisses






Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: okej haha :)

Hur ofta flyttar du mellan dina föräldrar?

2010-03-02 @ 14:20:07
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0