VILKEN

                           

Gaaaaaaaash jag bara måste shoppa snart! ill ni veta allt jag behöver?!  Mouli, Mascara vill ha den nyaste mascara den finns i gul och sen den nya rosa ?, Foundation, Hårspray &  Säkert mycket mer men det där räcker för att jag ska blii helt cepe innan jag fått allt! Allt behövs, verkligen.Fan kolla vilka balla linnen jag hittade på en sida! Shit
frågan är bara vilket.. tyckte nog svart var snyggast, ni då =) ?
om ni inte ser vad det står, så är det massa kändisars namn. t.ex mischa barton nicole richie sienna miller  sen är alla överstrykna så som jag gjort, och ja sen ser ni att det står ME! längst ner (a)

                    


                               

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Kanon :)

2010-03-26 @ 22:51:12
URL: http://liljeflod.blogg.se/
Postat av: Ina

Röstar på det vita linnet :)

2010-03-29 @ 19:29:15
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0